uppdatering

Usch vd ont jag har i magen. Det är nog brödet och salladen. Jag får nog undvika äta typ rå sallad. Bättre med kokta grönsaker istället. Får ju sådana hemska gaser av råa grönsaker. 


Det blev en lång promenad med bekväm gångstil och efteråt hade jag energi över till ett styrkepass för armar, Det blev ungefär 40 minuter biceps och axlar. Imorgon är jag egentligen fit for fight för jobbet igen men. Jag har fått extra ärenden att sköta imorgon, suck. Så lika bra att stanna hemma och få detta fixat då det gäller min ekonomi. Måtte jag få mer jobb efter sommaren sedan så man slipper myndigheternas ansvar på en!


Idag är det onsdag, får se om det finns nåt trevligt på teve att kolla på....Grey's anatomy kanske?:D


Sedan hoppas jag VÄRMEN och SOLEN kommer tillbaks så man kan få en fräsch sommarbränna även i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0