först städa sedan handla och därefter mysa....

Har divividerat lite med pappa om mina val angående sommarjobben. Det är fortfarande svårt att välja nåt...måste ju tänka på för och nackdelar o planera långsiktigt. Mitt mål är ju ett som det finns garanterad fortsättning och som leder vidare......Nåja, nu ska jag snart börja städa....usch idag är jag inte road för att städa men det är skönt när det är över. Jag fungerar inte riktigt i röra.
Imorse var jag ute på en powerwalk i blåst regn & rusk. Fy vad jag plågade mig den sista biten då jag både hade regn och motvind, det gjorde ont i ansiktet. Och när jag kom in var jag inte blött av svett utan av regnvatten. Duschade direkt efter för att ta på mig torra kläder, var blöt inpå på underkläderna, vill ju inte bli sjuk nu. Sedan fixade jag frulle. Nu ska jag som sagt börja städa, när jag skrivit färdigt detta. Idag är en sådan dag man bara vill kura upp sig i soffan och mysa....Men det får bli efter städning plus handling, ska ut igen i pissvädret, får ju ha nåt gott ikväll samt lite andra nödvändiga prylar som behövs handlas.

Men först-städ!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0