gaaaaaaaaaah

Jag är så jävla trött och förbannad! Trött på att det aldrig tar slut med pappersarbete hit och dit. De blir fan aldrig nöjda, dessa jävla mysndigheter. De lever dock inte i verkligheten! De vill ha sina jävla intyg inom en speciel tid men själv dröjer det en jävla evighet innan DE får tummarna loss att sända iväg papper. Jag är så kräkfärdig på dom!

Det är rörigt på praktikplatsen pga detta jävla dumma system om att vårditrädena ska sköta administrationen själva, nu ska de göra sin egen lönelista....vad är cheferna till för? Att gnälla och gnälla. Idag har vi sprungit hela jäkla förmiddagen och denna sk "uppjaghet" satt kvar över middagen. Så när det var dags för rast så var det svårt att komma till ro. Efter rasten vart man död......Men jag jobbade på som vanligt....vill ju vissa dom och mig själv att jag KAN....att jag är duktig! Och det ska jag visa på nästa arbetsintervju, det här är jag och detta kan jag bla bla bla.
Jag hoppas jag får ett sommarvik åtminstone, så har man fått in en fot iallafall.

Jag ska på jobbintervju nästa vecka, har ingen aning om adressen och hur jag tar mig dit. De skulle mejla adressen till mig men det har de inte gjort så jag får väl ringa på måndag och fråga. Dessutom ska jag ringa upp försäkringskassan och gnälla på dom!

Ja, jag är på ett gnälligt humör. Fick inte handlat gottis till ikväll heller men det är lika bra, jag ska ju inte äta sådant skit. Idag har jag syndat på tiramisukaka som en medarbetare hade med sig....sååå good den var. Jag får hålla mig till ett päron ikväll till "så ska det låta".

Imorgon ska jag bowla , ska bli skitskoj!:)  


Nepp, nu börjar jag få ont i nacken så ska avrunda detta inlägg.


Ha en fortsatt bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh vad jobbigt!

2010-03-19 @ 18:15:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du kan få en skön helg..tänk inte på allt pappersarbete och byråkrati i helgen. Försök koppla bort det..men lättare sagt än gjort.

2010-03-19 @ 18:55:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst ska man det, man ska alltid se allt bra man har, man kan nog (troligtvis) aldrig bli HELT nöjd ändå haha

hoppas du har en fin kväll:)

2010-03-19 @ 22:44:14
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0