helgen



När jag kom hem efter praktiken i fredags tog jag bara det lugnt, ingen träning. Sedan satte jag mig lite vid datorn och teven. La mig relativt tidigt i fredags.

På lördag började jag morgonen med en uppfriskande powerwalk, gick inte ut för hårt. Men det blev typ en timme och sedan städade jag ¨lite och gjorde mig iordning för att dra in till stan(hbg) och bowla med ett härligt gäng. Fick träffa Tobbes tjej på riktigt nu och hon verkar vara en go tjej, lika knasig som jag och Tobbe samt hans andra vänner hehe. Det var en riktigt trevlig eftermiddag med ett knasigt gäng men det är härligt när folk bjuder på sig själva. Det blir inte roligare än vad man gör det.
Efter bowlingen tog vi oss till haket och åt mycket god mat samt hängde lite där. Sedan skiljde vi oss åt emot kvällen och jag åkte hem till mitt , mätt och nöjd med eftermiddagen:)  Svängde inom på ICA o handlade lite gott inför kvällen. Såg på "jakten på Julia" och det var mycket intressant. Medan jag tittade på det och såg alla prestera på scenen med sång, dans o teatern fick jag en sådan saknad efter att agera på scen, himmel vad jag älskar det, det är min passion eller min andra passion efter träning:)

Söndag, idag har jag haft mina föräldrar på besök. De hade med sig blomjord och flyttlådor. Pappa hjälpte mig med att bära upp vardgasrumsdörren för att kunna stänga om vardgasrummet när det är dags för renovering. Vi åt middag ute, thailändskt, mycket gott. Sedan blev det smarrig fika med biskvi, ballerinakladdka o kaffe /the. För syndigt:S Aja......har ju inte syndat hela helgen dock. Och imorgon börjar träningen på riktigt. Tog förresten en POWERwalk imorse på 75 minuter och jag vart inte så hostig i halsen efteråt som jag brukar så det börjar lätta nu,great! Så nu kan jag äntligen komma igång med träningen på riktigt igen, grreeeat!:D

Nu ska jag hålla lite kväll o sedan är det dags o sova, många saker som ska fixas imorgon,saker som är mindre kul....med myndigheter suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0