Jobbintervju

Oj, idag har två jobb som jag sökt hört av sig. De hade ringt på mobilen. Det ena var inom handikappomsorgen LSS-boende,I guess. Och det andra var hemvården i Lund. Jag ska ringa upp båda imorgon när jag är på praktiken. Shit jag använder telefonen flitigt på praktiken, men det är så mycket tjafs med myndigheter som jag inte hinner ringer till när jag kommer hem sent.
Ska passa på att fixa med papperna på torsdag då jag ska på jobbintervju. Tror jag tar ledigt då o fixar allting på samma gång. Papperna till ams också. Åh MÅTTE jag få ett jobb snart, detta skitet tar kål på mig.

Jag trivs inte i min kropp, känner mig fet ful och äcklig. Och inte blir det bättre utav tänka så. Idag var jag sötsugen efter rast och det fanns kakor nära till hands men jag såg dom som mina värsta fiender o då var det lättare att låta bli. Men nu är jag sötsugen igen men jag vet varför. När seretoinet är lågt så kommer sötsug. Och seretoinet blir lågt av att man inte får de timmars sömn man behöver. Därför ska jag lägga mig  i tid ikväll. Denna dag har inte varit den lättaste, har gåt omkring i ett vaakum och därför uteblev träningen också. Inte bra alls.

Men som sagt, imorgon ska jag ringa upp dessa jobb jag sökt:)

Nu ska jag diska upp och dricka lite te o HOPPAS att sötsuget försvinner!







Kommentarer
Postat av: tina

vad kul med jobben, lycka till :)

2010-03-23 @ 18:10:33
Postat av: Lola

Var i Lund är det du ska på intervju? Hoppas det går bra!!

2010-03-23 @ 19:38:13
Postat av: Anonym

Lola: Det blev inte av i Lund. Det var en kvällstjänst som krav på körkort. Men de kanske ringer igen.Hon har sparat mina papper iaf.

Tina: Tack!

2010-03-23 @ 21:04:03
Postat av: Anonym

nope blir bara hemmamys kväll jobbat hemma idag för att jag har ont i magen/mår illa ju.. tjatigt blir så trött av det som sagt, vet inte om jag ätit nåt dåligt, virus eller så men "hände" ju i söndags och sen fick jag bara mer och mer ont, kom av bakisen liksom haha, har nog pajat magen:p



hoppas du mår bra?!:)



som tur var hann jag jogga imorse, så har inte SÅN träningsabstinens;)

2010-03-24 @ 18:43:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0