musikalliv


Godkväll! Har precis kollat på reprisen av "Jakten på Julia" och får lite flaschbacks då jag sökte till musikalakademien i Umeå. Kände mig verkligen dom en bortsprungen katt eller nåt bland dessa snygga och begåvade människor:S
Men vem har sagt att jag inte är begåvad? Jag själv! Är så himla självkritisk. Hur som helst, programmet "jakten på Julia" är iallafall spännande att följa. Men hädanefter kommer jag att följa de sista programmen. Nu är körslaget slut och eftersom det var final i körslaget igårkvällvalde jag att se på körslaget men ångrar ändå. Tur att man kan se programmet "jakten på julia" i svt play.


Jag är hemma hos päronen och det känns konstigt att man ska bo här nu ett antal veckor. Jag ska pendla härifrån till praktiken som vardera resa kommer att ta en timme och 30 minuter. Jag undrar hur jag ska orka med träning när jag är "hemma" igen efter praktik. Men eftersom jag lägger upp träningen i omgångar och inte tar allt på en gång blir det nog bra. Denna vecka ska jag hålla mig till promenader och styrketräning. Tar det lugnt med löpning än så länge.
Man får lägga sig i tid ikväll då man ska upp kvart i fem. Tur att man tvättat håret idag så slipper man tänka på det imorgon. Kommer se till så håret är tvättat dagen innan.






En gammal bild från när jag var väldigt smal....50 kg stod vågen på där. På tok för smal.

Nej sluttjatat om vikten för denna dag:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0