Dagens Träning


Idag tränade jag mitt sista pass denna vecka. Nu ska jag bara koppla av i helgen, må gott, äta gott (inte FÖR mycket, finns nog ingen risk dock, sällskapet är lite hälsofreak:P)

Det blev lite 3 övningar rygg och 3 övningar mage.......träningsvärken i magen har btw försvunnit.  Efteråt sprang jag 45 minuter, hrm....hur långt de blev? Vart väl 7 km eller nåt. Tiden är viktigast just nu iallafall.Och lite intervaller blev det. Nu ska benen vila hela helgen.




Hrm med tanke på hur många inlägg som handlar om träning, borde jag göra om denna blogg till en träningsblogg. Jag funderar starkt på det. 


Nu får jag fixa det sista så jag är klar när min skjuts kommer:) Tycker bara det är så jobbigt att lämna snuttisarna hemma över natten:(  









Veckans träning:

Måndag: löpning runt en timme
Tisdaggym: ben och rumpa plus mage
Onsdag: gym: biceps och triceps plus 30 minuters löpning
Torsdag: gym: axlar o bröst 60 minuter
Fredag:gym: rygg o mage plus 45 min löpning
Lördag: VILA
Söndag: VILA




Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Vill du spendera 5 sekunder av ditt liv, och hjälpa mig att lägga en röst på min söta hund?

JAG LIGGER JUST NU ETTA TACK VARE ER SOM RÖSTAR! MEN JAG BEHÖVER FLER RÖSTER.



När du röstat, skriv till mig att du gjort så länkar jag dig om du vill i bloggen :]



-> http://www.minfavorit.nu/Rosta.asp?id=857&cid=1100

KRAM ♥

2010-11-07 @ 12:51:19
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0