Glad Första Advent

Sitter här i min goa mysdress och njuter av lugnet och friden denna söndag. Idag har jag bara slappat, nästan. Vilar från träningen idag, men kan nog säga att jag kört aktiv vila.

Vart iväg på Bio i Lund igårkväll och såg "Devil", otäck film men gillade den ändå. Den hade ett budskap vilket jag gillade. Idag blev det sovmorgon till nio och sedan sen frukost. Körde sedan igenom med dammsugaren efter gästerna åkt och tog en snabbdusch. Sedan packade jag på mig en massa kläder och med tomma ryggsäcken och traskade iväg till affären. Skön motion. Köpte en massa avdentsfikagott som jag själv ska smaska på sedan. Lite andra nödvändiga(nyttiga) varor följde också med. Sedan packade jag ner allt i säcken och traskade hemåt medans stora tjocka flingor snö föll ner så vackert. Det vart ganska mycket träning för ben och rumpa(med den TUNGA ryggsäcken och alla matkassar i) så jag ska inte köra ben o mage  som styrka imorgon utan kör på med intervall och mage. Tror jag lägger ben och mage(styrke) på sista passet denna vecka för att inte trötta ut kroppen.

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och läsa lite tidningar..myys.....Och sedan får jag börja med maten.Blir ingen julskyltning idag för mig. Inte så kul att promenera där nere utan sällskap. Nej då sitter jag här och myser i värmen istället med mina gosingar:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0