Happy Birthday 29 Years!

Idag är det 29 årsedan jag kom till världen..........Shit.....ett steg närmare "tantåldern"....

Denna dag ska jag fira med träning, mysigt sällskap och god mat:) Det kan ju inte bli bättre än att fylla år på en fredag!:D

Nu har jag käkat frulle, ska bara låta maten smälta och sedan drar jag till gymmet för sista passet denna vecka.Mage och Rygg står på schemat samt en 45 minuters löpning på löpbandet....eller jogging. Får se vad benen pallar. Sedan ska jag bara VILA hela helgen. Jag är nöjd med träningschemat denna vecka, det var längesedan jag tränade så här mycket. Men det kan vara bra med variation och vila för att musklerna ska få en chans att återhämta sig.


Have a grrreat friday folks!



Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Åh GRAATTIIIS VÄNNEN!! Hoppas du får en helt underbar dag =) KRAAM!

2010-11-05 @ 10:09:32
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Karin

wohoo.. grattis!:)

njut av födelsedagen

2010-11-05 @ 13:56:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jennie

Grattis en gång till :) Hoppas du har en fin födelsedag!

2010-11-05 @ 15:18:34
Postat av: Lola

Vad roligt! Stort grattis! Hoppas du haft en skön dag!

2010-11-06 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0