Här sitter jag

I min ljuvliga mysdress, inte gjort nåt, bara käkat frukost och sedan ett mellis. Sitter och läser bloggar och tjötar me lite folk på MSN. Ska bara slappa fram tills jag ska iväg på afrodansen, ska bli himla kul, sedan ska jag bara ha myssöndag efter det:)  Ska snart käka lunch och hinna med ett mellis, nej får nog ta en rejäl lunch istället vid tre......

Måste sätta på mig linserna också, jobbigt att se annars men samtidigt sitter jag vid datorn och då går de bra med glasögon. Shit har en massa frukostdisk också...aja än så länge är det lugnt med tiden.

Sov alldeles för länge idag pga att jag var tvungen att torka upp efter kattens nerpissande....han sitter INTE ner när han kissar och det är så ooootroligt enerverande! Störde min sömn då jag jagade upp mig. Vaknade sedan av ljuset vid åtta och kattens jamande men valde att sova vidare så jag har ork till träningen i eftermiddag. Dessutom är det bara en slappardag för mig idag.

Nu ska jag iallafall gå och städa upp lite i köket och sätta på mig linser så att jag ser bättre=)




Bild taget hos päronen förra helgen, jag och Molle(han som kissar och väcker en när man vill sova)



Ha en fortsatt MYSIG söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0