Lite dagens....och jullängtan

Godkväll, hemma från kören och inte ett dugg trött. Kan nog bero på kaffepausen...ajaj JAG ska inte dricka kaffe för sent på kvällen.  Nu har jag slängt i mig lite nötter och tagit en värktablett emot menssmärtan.


Dagens: Gymmet på morgonen, körde axlar och bröst. Blev runt en timme, whoops! Sedan städade jag , dammsuga,tvätta golv och damma o sådant. Eftersom jag åker bort fredagen till lördagskväll så vill man ha rent och snyggt när man kommer hem igen. Om inte busungarna stökar till alldeles för mycket.

De spelade en Amy Diamond-låt på gymmet idag och den satt kvar i skallen när jag kom hem. Så jag var tvungen att leta upp den på spotify. Fick då fram en massa andra låtar med Amy Diamond bla julsånger. Satte igång en och fick jullängtan.......Sedan var jag tvungen att sätta igång Josh Groban-jullåtar...speciellt "I'll be home for christmas". Och den om nåt ger juuulkänsla.....Så nu fick man litre försmak på julen hihi.

Nej jag börjar känna mig lite trött nu.....Ska nog gå och borsta o sedan lägga mig för att slöläsa lite. Imorgon är en viktig dag, hihi..........Dagen börjar såklart på gymmet, hoppas mina ben orkar att springa imorgon.



Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: ja jag har gymmat i 3 år, dock började jag inte med fria vikter för kanske ett år, det är det bästa jag gjort faktiskt! tar så mycket mer än maskiner, mer effektivt på just den muskelgrupp man vill träna!

2010-11-05 @ 08:29:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

ÄLSKAR jullåtar hehe

2010-11-06 @ 04:51:38
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0