Nu ska de byggas!


Idag körde jag igång de nya träningsupplägget. Fick schemat i måndags. Och igår körde jag kondition. Idag stod armar och bröst, nytt upplägg än tidigare, nya övningar. Och fy vad de sved, jag kämpade på tills svetten rann.

Den första övningen var bänkpress i smith  och den tar både bröst och triceps,vid olika övningar. La på mycket LÄTTA  vikter, för nu är jag NYBÖRJARE. Smal bänkpress i samma maskin för triceps också. Sedan övergick jag till koncentrationscurl, sitter framåtlutad med ena underarmen och armbågen stödd mot insidan av låret.Stödhanden på andra låret. Efter denna övning gick jag vidare och körde underarmscurl-grepp och underarmarna som blir tränade. Efter en sådan övning övergick jag direkt till Press från pannan -triceps. Man ligger på rygg på bänk,stång med överhandsgrepp(handflata neråt) Stabilisera skulderbladen rygg mage. Stång ovanför axelled hela tiden.Från raka armar.Överarm stilla.Böj i armbåde mot pannan. Efter denna övning åter igen till "underarmsövningen". Upprepning på varje övning x4. Sedan var jag helt slut i armarna.

Nu sitter jag här och fortfarande KÄNNS  det i armarna haha....svårt att skriva....:P 

Men så känner jag nu efterhand att jag borde kört lite mer bröst också...men men får ta de nästa gång. Imorgon är det kondtion som står på schemat.

Jag lär inte få minskad midjemått, lär inte ske....Min kropp är ju van och jag måste ta undan allt socker för att det ska ske nåt. Men men.....det ska gå ändå...det SKA gå ändå!  Kroppen behöver LITE av ALLTING! Men det ska vara roligt samtidigt, jag HAR roligt!:)

EN månad kvar till julafton idag! Ikväll är det halv åtta hos mig som följs av Bonde söker som följs av Grey's och de sexiga hunksen läkarkostym;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0