Vad Vore Livet Utan Träning?



Denna underbara känsla då man väcker alla muskler i kroppen, de GLADA hormonerna bildas, man blir piggare och gladare. Man känner sig fräschare och man KÄNNER att kroppen mår bra.Den är lugn efter ett träningspass. Det varierar mellan hårda och lagom hårda pass....ibland kan man rentav köra ett lite lugnare tempo Men all träning räknas. "Den bästa träningen är den som blir av". Om det så handlar om promenader, cykla, springa eller styrketräning så mår kroppen  bra av att röra på sig. Själv föredrar jag hård träning eftersom min kropp svarar så bra efter det. Det är beroende på hur vältränad man är, hur van man är.








Är hemkommen efter ett ännu underbart träningspass. Det blev fokus på ben och rumpa och magen idag. Jag avstod från eftercardion eftersom jag cyklade hem. Nu väntar jag på att potatisen ska koka färdigt så man kan slänga(tugga) i lite käk och sedan blir det cykeln till affären(den som ligger längst bort). Inte roligt att cykla i detta ruggiga höstväder men det behövs fyllas på med mat. Dock har jag knappt råd till mat,är det inte klokt? Socialen och deras jäkla regler! Jag VILL bara ha ett jobb. Söker och skickar iväg hit och dit.
Igår träffade jag min handläggare på AMS och beslutade för hur jag skulle göra. Det kändes väl okej. Jag skulle leta upp en praktikplats.


Nej, nu tror jag att potatisen är färdiga, dags för käk, sedan snabbdusch o fix! Hoppas jag hinner med och tvätta idag. Har ett enormt tvättberg nu:(



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Livet vore sååå braaa utan träning. Haha. ;)



Och yep. Ingen av oss dricker/gillar kaffe.. ^^

2010-11-02 @ 19:12:11
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0