Ännu en mysig helg

Har jag haft.


Fredagskvällen spenderades med räkor vitt vin, bröd, smör och brieost. Åt så magen nästan sprack. 

Lördagen började med en god frulle , sedan begavs det ut på en springtur, denna gång en löptur. Sprang 5 km på 26,5 minuter. Sammanlagt 7 km om man räknar med uppvärmningen med jogging.
Efter springturen, en snabb macka och kaffe. Sedan lagades det mat, jag la mig på spikmattan för att få bort spänningar efter styrketräningen i onsdags.
På kvällen bar det iväg till farmor o farfar för att fira farfars födelsedag. Det blev mycket prat(som alltid) , god mat och efterätt:) Det smakade så gott med glass,grädde och chokladsås och kaka....Brukar inte äta de så mycket längre. Försöker vänja mig av från sockerberoendet.  Såklart bjöds det på en STOR skål med godis och farmor och farfar insisterade på att vi ska plocka med oss hem. Jag tackade nej. Har slutat äta smågodis, innehåller bara dåligt skit. Ja glassen är ju inte bättre och inte heller chokladsåsen. Om man ska tala om ÄKTA vara.

Kvällen hemma blev kort, var mycket trött.

Idag har jag städat hela lägenheten grundligt, det behövdes. Nu doftar det gott och friskt i lägenheten,underbart.


Denna vecka har träningen gått bra.

måndag: lång springtur , runt en timme.
Tisdag: gym: ben o rumpa
Onsdag: gym: biceps, axlar + 15 minuter på GÅbandet i högt tempo och 15 löpning.
Torsdag: jogging(ganska lugnt tempo,motvind)..50 minuter
Fredag:
gym: triceps,bröst ,rygg o lite mage + 30 minuter löpning på löpbandet
Lördag: löpning: 7 km sammanlagt ,40 minuter
Söndag : VILA



Ska snart börja med maten.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktig du är som varit så aktiv :D

2010-10-28 @ 08:39:43
URL: http://mikkatude.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0