En liiiten liiten..

bula kan man syna på min överarm, hehe.Tror det ska gå att bygga utan att slänga i sig en massa kosttilskott också. Jag har slutat med alla mjölkproteiner, de enda proteiner jag får är i nötter och ägg och kött. Ost, mjölk,grädde,yoghurt,fil you name it klarar inte magen av. Istället proppar jag kroppen full med grönt. Nåja....socker slank ner igår, en hel del faktiskt *tillbaka till hetsätning". Jag handlade  5 stycken halvliterspaket glass igår. Det var ett erbjudande för medlemmar- ta fem för 40:- . Tanten om stod på andra sidan stirrade när jag plockade åt mig 5 paket glass. Man kunde läsa hennes tankar "Vad ska hon med all den glassen?" Ja det kan man verkligen undra. Men nu ska jag öva på att lyckas spara sockerfällor hemma och inte hetsäta det på tvären som jag annars brukar. Dock misslyckades jag med det igår. En och en halv liter glass slank ner i min kagge igår. Egentligen räckte det med en delad. Ska hålla mig till de i fortsättningen. Slut på skitprat.

Usch idag väntades ett jobbigt samtal på soc. Jag har underskott. Men eftersom jag inte dykt upp på mötet som jag blev kallad till har jag fått avslag. Fan, hur ska kunna betala mina räkningar nu. Jag HOPPAS det går att lösa på nåt sätt. Vad***** gör jag annars? Hamna på gatan??? Nej så kan de inte göra. Jag kan väl inte hjälpa att posten försvinner på vägen suck!


Men innan detta jobbiga möte tog jag mig till gymmet och körde hårt med armar och axlar. Fick bra kontakt, kände ut musklerna pumpade. Efteråt sprang jag på löpbandet i 45 minuter, 7 km nåt.  Mycket nöjd!

 

Ikväll väntar kör och sjunga sjunga igen, ska bli roligt! Får nog ta lite mellis,känner magen kurrar.

Också är det Alla helgona helg i helgen.....Men kidsen förstår nog inte det utan det är Halloween som gäller för dem, precis som i USA. Ännu en anledning för kidsen att äta en massa godis. Räcker det inte med Påsk och julafton??? OcH denna disskussion har jag VARJE år. Nu är det som det är. Punkt slut.




Jag efter gymbesöket, svettig som en griis!:P


Kommentarer
Postat av: Ebba

Bra tränat! :D

2010-10-28 @ 16:46:40
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja jag brukar alltid boka in det när jag "flyttstädar" för att försäkra mig om att allt blir rätt och fint.. har ont om tid o.s.v.. kostar men det är det värt:)

2010-10-28 @ 22:36:00
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0