kulturnatten

Jag har ingen lust med någonting idag. Eller jo, jag har ju tagit en promenad i mina nya dojjor till stan och bokat tid hos frisören. Trött på mitt halvlånga slitna hår nu. Det blir ju inte längre så lika bra att jag göra drastisk förändring, så man ser lite äldre ut dessutom.

Ikväll är det kulturnatt i staden, det betyder att min kära kör ska sjunga x2 . Vi ska samlas kvart över sex och så är det slut tio, så man är inte hemma förrän halv elva. Och när man planerat myskväll också. Aja...får väl ta igen det en annan gång. Det blir väl mys ändå.  Imorgon är det fest i Höganäs, men det är jag inte heller pigg på. Asa med sig en massa sänggrejer,det gillas inte. Har ingen lust att övernatta, sover så dåligt när jag sover borta. Och nu sover jag dåligt för det mesta. Massa jäkla oroligheter i min skalle,så trött på det!

Hela kvällen igår ångrar jag, allt blev fel. Jag var på dåligt humör, usch sorry för det! Nä usch.....jag ville bara ha en lugn helg, äta en massa god mat (ja det blir ju inte godis mer). Fast bullar har man i frysen.

Träningen känns så inte överlägset....men ett annat ord som jag inte kommer på nu(det är det vanliga).....jaja.

blä blä blä....nu ska jag mysa med kisen lite....



bjuder på en tråkig bild med en tråkig frilla....tråkig outfit osv....

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Du är väldigt lik Paula Mede eller vad hon heter :)

2010-10-13 @ 09:54:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0