Mysig söndag


En mysig söndag har jag haft idag. Fick oväntat mysigt besök idag. En härlig promenad genom parken i det vackra vädret. Det var helt vindstilla, så ljuvligt. Perfekt väder för en springtur men behövde vila mina ben. Sedan köpte vi thaimat med oss hem.
Det blev en helmysig dag.

Nu äter jag den sista glassen(haha) sedan blir det inte mer glass på ett tag. Imorgon nya tag med träningen, men det är bara skönt!:)

Träningen denna vecka:

måndag: springtur , runt en timme.
Tisdag: gym:ben o rumpa o lite mage
Onsdag: VILA (migrän)
Torsdag: gym: bic o axlar+45 minuter löpning på löpbandet ungefär 6 km eller nåt
Fredag: gym: tric , bröst,rygg och lite mage
Lördag: PW 90 minuter (olika tempo i början)

En okej träningsvecka trots vila med migrän.









Nu ska jag fortsätta äta min glass med SALTlakrits topping framför teven.

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Karin

nej nåt sista idol blev det faktiskt inte.. var ut och åt med päronen istället:) mysigt det med ju!

hoppas läget är fint i sverige:)

2010-11-01 @ 03:43:22
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: A f r o b e l i t a

Naajs me oväntat mysigt besök=)



Haha aa fast han är ju halvdansk och uppvuxen här så dte e lite förståeligt haha :)

2010-11-01 @ 14:09:41
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Ida-www.lippstick.se

Hoppas du haft en bra start på veckan!

/ Kramar Ida-www.lippstick.se

2010-11-01 @ 17:22:20
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0