No more rest, back to the track!

Har varit ute på en lunch-jogging-runda, härligt och uppfriskande. Det ble runt en timme och nu slänger jag i mig lite mat. Ska sedan duscha och tvätta håret. Ikväll ska vi (vokalensemblen) vara festklädda(konsertkläder) eftersom vi ska bli plåtade i kyrkan. På torsdag är det den stora Dagen....konserten med Sanna Nielsen och kan jag låtarna? Nej. Undrar hur detta ska gå.

Veckans planer:

Idag måndag: träna, åka ner till optikern o hämta linserna eller så gör jag det imorgon.
tisdag: gymmet-styrka ben o rumpa samt powerwalk på bandet, hämta linser.
onsdag:gymmet-träna armar
Torsdag: springa (ingen lång runda) , förbereda inför kvällens konsert.
fredag: gymmet
lördag: träffa Jenny.

Inte så mycket, handlar mest om konserten och träning. Det andra tar jag som de kommer.



Nu har jag ätit upp maten, ska bara dricka upp vattnet också,låta magen vila, sedan gör jag mig iordning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0