orkeslös av träning?


Nej, inte av konditionsträning men av styrketräning. Och nu VET jag varför! Idag tog jag beslutet och på måndag  börjar jag.  Jag behöver inte "kryckorna" längre....jag har ben att gå med. Så länge "kryckorna" finns där så har jag ingen chans att blomma ut! Jag VILL blomma ut, jag vill komma nån vart! Det är MIN tur nu! Kanske....blir detta ett avgörande beslut...för att jag ska kunna ta mig vidare,,,,,,ta mig loss från bubblan. Det är bara att ta steget ut! Jag är inte orolig, det ska bara bli skönt att bli fri!




Kort sammanfattning av de senaste dagarna:


Har haft en härlig helg trots hemsk migrän som startade i lördags.  I fredags sjöng jag med min kör på kulturnatten. Jag var inte alls sugen på det. Fel tid , fel dag. Denna dag skulle ägnas åt fredagsMYS. Men så blev det inte. Somnade när jag kom hem. Lördagmorgon...kändes sådär i kroppen och psyket. Vart ju bjuden på fest men kände inte ork till det. Förlåt för det! Tog mig ut på en härlig joggingtur i det härliga vädret. Första joggingturen i mina nya joggingskor och första rundan på en hel månad. Det blev nästan en mil....Efteråt blev det en snabbfika, sedan iväg och handla mat o laga samt äta. Vid lunchen började min skallevärk, tog piller men hjälpte inte.
Mot kvällen blev det bio i malmö....usch usch, skulle stannat hemma....för där kom migränen. Sitta och glo på actionrulle innehållandes en massa sprängmedel. Donkan-skräp efter bion. Helt oregelbunden kost. 
Söndagen kändes det bättre, skulle kunna springa igen....men blev en morgonpromenad. 
En dryg tågresa hem.
Måndagen spenderades i sängen och mörkt rum. Blev ingen kör, buhu.  La mig tidigt.
Tisdagen mådde jag MYCKET bättre, migränen var borta. Blev lite stress, slänga i sig frukost och sedan ut o springa för att sedan duscha, äta frulle nr 2 och sedan iväg till frissan. Blev nöjd med frisyren. En av de snyggaste korta frisyrer jag haft.






Idag har jag varit på gymmet och väl där kom jag fram till ett beslut.




Och på måndag blir det handling av beslutet.

Nu ska jag duscha av mig lite och sedan blir det....söka jobb....nej vila först....Behöver öva på låtarna inför Sanna-konserten som börjar närma sig sitt mål:O


Have a good day folks!


Kommentarer
Postat av: Lola

Låter spännande! Hoppas det går bra med ditt mystiska beslut =0)

2010-10-13 @ 21:00:18
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0