sammarbeta med kroppen istället för att motarbeta


Även om det suger just nu att lyssna på kroppen så är jag tvungen till det. I natt vaknade jag av att halsen började strula igen, tog en bafucin, känns lite bättre nu. Hade tänkt ge mig ut på en skön springtur men icke sa nicke. Jag får snällt härda ut tills detta *#¤%&¤" viruset är ur kroppen! Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar detta! Och inte blir det bättre när jag läser om hur bra träningen går för alla andra! Jag VILL också! Jag längtar tills jag hamnar där....då träningen går bra, allt går bra. Jag har ork och tryck i kroppen av styrketräning, jag flyger fram när jag springer. Men det krävs tålamod. Men bara att jag kommer igång gör SÅ MYCKET! Jaja där sket sig den planeringen med löparformen:(:(:(

Och nu tittar solen fram och det ser ut att bli en härlig dag åhhhh härliga höstväder....Kommer att missa allt. Nej, jag ska ändå ge mig ut idag. Behöver frukt och grönt i kyl och frys.


Ikväll är det kör och det ser jag framemot! Jag ser även framemot morgondagen!



Min nya frilla!


Kommentarer
Postat av: M IC A E L A

SV; Ok ;)

2010-10-14 @ 14:50:47
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

ÅH hihihihi tack tack tack sötnos!

2010-10-15 @ 10:23:15
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: tina

superfin frisyr! :D är det uppsatt eller så kort?

2010-10-15 @ 20:22:36
Postat av: Sandra

Sv: Åh, tack snälla du:)

2010-10-17 @ 15:45:31
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0