Snart är det fredagsmyyys....

Jösses vad trött jag är nu.

Började dagen med att trampa iväg till gymmet, bröst,rygg och mage. Provade "balansbollen" med magvöningar och fy skjutsingen vad den tar bra. Det brände till ordentligt i magmusklerna så det kommer jag fortsätta med så kanske det den där lilla bulan snart försvinner. Efter det hårda styrketräningspasset blev det lite cardio, mitt ben pallade bara 15 löpning sedan gjorde de alldeles för ont. Så imorgon blir det en powerwalk, trist som fanken. Men vill inte anstränga benen för mycket så de blir skada så jag inte alls kan springa:S

När jag kom hem började kaoset i hjärnan. Det som tröttat ut mig psykiskt idag. Över 3 jäkla timmar har jag suttit i telefonsamtal efter det andra och ringt runt o bett om att få uppskov på räkningarna. Sedan den lilla orken jag hade kvar, använde jag till att cykla ner till stan, hämta de nya linserna och handla lite smått o gott bla upptäckte jag O'hojs nya smak "saltlakrits" som jag ska prova till vaniljglassen ikväll. 


Men nu är det slappa som gäller för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Heeej! Va glad jag blir att du tycker det=) Sen är du så grym som kör på med träningen, keep it up=)

2010-10-31 @ 14:17:31
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0