Ajj ont här och där.....

Jag tränade imorse, mycket för att jag vaknade på ett jäkla humör. Men efter ett rejält mål frukost(nåja lagom rejält) var det bara att köra igång(nåja efter en kort vila) , först 15 minuters uppvärmning körde jag axlar,bröst och rygg. Slarvade lite med efterträningen. Men en timmes träning. Man ska inte underskatta de korta passen heller. Den bästa träningen är den som blir av. 

Efteråt fick jag besök av mina föräldrar.Pappa satte ihop en dammsugarslang för den jag hade var i sönder så nu blir det en fröjd att dammsuga igen. Mamma hade med sig ett par byxor som jag ville ha på Monki. Men när jag nu provade dem igen så satt de inte så bra som jag tyckte från början. Så de var lika bra att lämna tillbaka dom igen:(  Byxorna var för mycket häng i grenen. Annars satt de snyggt. Så nu vill jag hitta ett par gubbaktiga i chinos-stil. Och så ska jag införskaffa mig ett bar snygga svarta kängor. Det kan man sätta till det mesta. Så jäkla snyggt med overzise tröja och ett par tuffa leggings o så ett par svarta kängor i lite militärstil. Skitsnyggt!

Usch både idag ooch igår blev jag så fort mätt. Igår hade jag tacos-kväll men en massa gottiga tillhörigheter och idag har jag ätit frulle,lunch, meliis(kakor) middag(gårdagens tacosrester) och så har jag köpt godis, de nya polly. Men mår så illa. Har inte kunnat sköta min mage ordentligt idag, det förklarar nog mättnadskänslan. Och så vet jag att jag blir hård i magen av nötter. Men gott är det ju.


Har så ont i mina ben och rygg.....Jag undrar vad som hände i tisdags på loppet. Det blev nog för mycket.Men imorgon blir det en powerwalk, vill inte skada benen mer än de redan är. 

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen "bring it all in " eller nåt=)

Ps. Har planterat nya blommor i mina balkonglådor, lite "höstnytt"=)


Gårdagens outfit:

svarta leggings
trekvarts haremsbyxor(mallorca)
randgt linne (mallorca)
vit magtopp (JC)


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv; Okej, men min mamma har inte berättat sa hon! Men jag har photoshop i min dator så jag kan göra en design till dig, men har du msn ? Du kan adda min, [email protected], så kan du skicka bilder där :)

2010-09-04 @ 21:04:22
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Tilde!

Söt blogg <3

2010-09-05 @ 15:35:37
URL: http://tildesand.blogg.se/
Postat av: Pia

Fina du vännen! Kram

2010-09-18 @ 18:58:31
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com
Postat av: simone

Söt du är :)

2010-09-21 @ 19:50:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0