Det går inte alls bra nu...

Träningen går väldigt dåligt just nu. Jag vet inte varför men min kropp är så otroligt trött, jag vill bara sova:S I tisdags sprang jag Iform-loppet och det gick inte så bra, jo undertiden gick det bra men tiden var skitdålig och jag är besviken på mig själv men det ska jag inte vara för jag är ingen elitlöpare. Jag är en motionlöpare eller inte ens löpare utan joggare. Men just nu vore det kul om man fick bättre resultat. Eller så tränar jag för att må bra och satsa stenhårt på jobbet istället.

Nu har jag gått bredvid 2 dagar på ett nytt ställe i min hemstad och det har gått bra. Först var det tänkt att jag skulle köra bredvidgång på alla avdelningar men chefen trodde att det skulle bli för mycket för mig pga de har en annan verksamhet och då höll jag med. Har på gång i hbg också nämligen.

Tillbaka till loppet- efteråt fick vi goddiebags med en massa olika grejer i, samt en kasse med mat från citygross att sitta och smaska i sig efter loppet. Det blev över, bla en påse med tortillachips. Så idag har jag varit och handlat lite tacosgrejer, ska ha lite tacos imorgon till fredagsmyset=)

Vad har mer hänt? Jo minns ni att jag varit på en audition för vocalensemble, jag fick svaret igår och jag kom med:) Så på måndag börjar repet.
Ikväll är det kör........:D

Kommentarer
Postat av: Lola

Grattis! Hoppas du gör succé!

2010-09-02 @ 18:39:13
Postat av: Anonym

man kan ha sånna perioder.. jag har ju tyvärr haft det i flera veckor nu och var ju i GRYM form innan.. trist men bara gilla läget som gäller...

2010-09-03 @ 14:02:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Micaela

SV; Hej kusin :D Hur fick du min bloggadress ? :S

2010-09-03 @ 17:40:53
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv; Okej, men ärligt, hur fick du min bloggadress ?

Tack så mycket, din blogg är med fin, jag kan göra en design till dig :)

2010-09-04 @ 10:31:35
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra gissat där du;)

2010-09-04 @ 10:33:20
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0