Sjuk och sockerbegär

Jag insjuknade i helgen, under körhelgen. Kände av halsont på fredagkväll och på lördagmorgon satt det fortfarande kvar. Tog det lugnt på dagen, ingen träning för mig, bara vila. Sedan la jag mig inte så sent på lördagskvällen. Halsen blev värre på söndagen och jag sjöng knappt. Tog en ipren till frukosten och efter ett tag kände jag mig piggare. På kvällen när jag var hemma igen förvärrades allt, fick t o m feber och hade frossa så jag trodde jag skulle dö. Tog en alvedon och febern gick ner, vaknade plaskblöt mitt i natten. På morgonen var febern borta men hostan har satt fart så nu hostar man helatiden. Ingen träning alls nu. Och har ett enromt sockerbehov av sötsaker, Nutella vill jag ha! Men så roligt ska vi inte ha det. Istället dricker jag pepsimax. Päronen lämnade kvar  2 1/2 flaskor pepsimax i min kyl, då de passade   katterna medan jag var på körhelg.


Nej nu ska jag titta på Tyras Show lite......teven går varm när man är sjuk.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

alldeles riktigt, köpte idag på rea:) visar mer inom kort!!

trevlig kväll på dig!!

2010-09-29 @ 21:36:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: A f r o b e l i t a

TACK=)=)



Nämen åh, stackare!! Krya på dig!!!

2010-09-30 @ 13:56:11
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0