Dagens

Friday.....spenderades så här:

Träningpass-medelgympapass med favo-instruktören. Passade på och fråga instruktören om hon tar proteintillskott med tanke på hennes muskellösa kropp. Och det gjorde hon inte och har aldrig gjort. Hon tror inte på tillskott, hon tror på MAT. Och hon har ändå tränat bodybuilder tidigare. Där fick jag det bekräftat att man inte behöver nåt tillskott för att kunna bygga muskler. Nåja....eftersom jag inte sovit tillräckligt blev inte träningen så bra trots att jag ätit en rejäl frulle. Men allt pga sömnen. Så trött på att inte sova illräckligt och känna sig utvilad!


Sedan var jag en vända till Malmö och träffade någon trevlig...... Det var trevligt. Men personen verkar seeg.....Det känns som jag måste dra i tråden och de gillas inte. Men men.....vänskap var det.


Nu sitter jag här och undrar vad jag ska hitta på imorgon.....Det är ju Valborg! Har helt glömt bort det. Har lite småångest.....vad ska jag göra? Vill ju hitta på nåt och ingen har svarat......Jaja.....Blä.....vill INTE sitta framför dumburken, men lär väl bli så:(

Aja, hoppas på bättre sömn så träningen går bättre imorgon....ska köra ett benpass...Egentligen hade benen behövt vila men det kanske bara beror på den dåliga sömnen. Har ju ändå kört ganska mycket ben i veckan. Kör ju på crossen nu istället för löpbandet pga kassa skor. Sedan då denna Dans-fuega med massa djupa knäböjhopp och utfall.....samt medelpasset med samma övningar.....Det blir en hel del träning för ben och rumpa men det är bara gött. Rumpan ska pumpas och bli fast och rund:D

Kanske ska och gå o borsta och krypa ner med metrotidningen och läsa lite innan John Blund kommer och hälsar på:)











FORMCHECK PÅ MAGEN



Kommentarer
Postat av: Amanda

8 kilo sksa inte helt försvinna utan 8 kilo fett ska förvandlas till 8 kilo muskler för en fastare kropp :)

2011-04-30 @ 19:32:37
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag jobbar på Lisebergs Centralkassa :)

2011-05-02 @ 15:26:53
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0