Personligt.....

Ja det kan jag säga att jag önskar just NU!

Obs! Varning för fula ord!

Har sedan längre tid tillbaka, ända sedan i somras haft problem med en sjuk granne som betett sig sjukligt. Ofredande osv. Jag har anmält det till det ena och det andra. Inget har hänt. Den jäveln (ursäkta fula ord men så känner jag) har kommit undan! Kontaktade hyresvärden som talade med denna granne och sedan dess har de varit lugnt (någorlunda) fram tills idag! Då började dessa sjukliga beteende hos denna granne igen. Han går ut från sin dörr och ställer sig framför min (rör vid nyckelhålet eller nåt) sedan går in till sig igen och stänger sin dörr. Idag fick jag nog. Jag stod vid min dörr och var beredd o ser då i mitt "dörrtitthålet" att han går fram till min dörr och rör vid den och jag rycker upp min dörr och jäääävligt förbannad! Jag säger till honom att lägga av och att han är sjuk i huvudet och att jag kommer att kontakta hyresvärden igen. Och den sjuka jäveln svarar SÅKLART: vad har jag gjort? Uuuhhhh jävla äckel är han! Jag säger : Du ska PASSA DIG jävligt noga och sedan stänger jag dörren. 

Jag fattar inte hur en sådan sjuk störd människa får bo kvar!! När jag flyttar OCH DET KOMMER ATT SKE! Då ska jag varna ALLA unga tjejer/kvinnor som ska ta över denna lägenhet och jag HOPPAS den sjuka jäveln har blivit vräkt då! Och det ska jag tala om för hyresvärden också! Så de förstår allvaret för de verkar inte ta det på allvar. Detta är inte första gången denna sjuka perversa människa har blivit anmäld heller. Det är SKANDAL!

Jag är färdig med att bo här iallafall! Finito! Synd på en sådan fin lägenhet:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0