Bra start på veckan!

Startade denna vecka med ett bra träningspass. Var lite otaggad, tycker det är så grymt trååkigt att springa på löpbandet och så jobbigt med alla intervaller, men det är ett måste för att få mer uthållighet i styrketräningen.

Började med att värma upp 10km/h i 5 minuter. Sedan ökade jag till 11km/h men kände att det var lika bra att öka ännu mer så de inte blir så stor skillnad på intervall.....Fast intervallerna låg på 15 km/h och medelhastigheten på 12 km/h....Blev så varm i hela ansiktet......och trots att jag hade fläkten på högsta så var det svårt att andas, få luft....Så jag gick ner i tempot en kort stund för att hämta andan sedan ökade jag igen....Körde 5 intervaller totalt på 35 minuter. Sista fyra minuter varvade jag ner....eller nej 2 minuter varvade jag ner till 11 km/h...sedan ökade jag 12 km/h de två sista och allra sista körde jag en sista intervall 15 km/h. Var lite halvt yr efteråt......fick hämta mig först och sedan körde jag magövningar....3 set med "turning torso" för sneda magmusklerna , 3 set sneda situps....När jag gjort ett set  med den ena magövningen gick jag till nästa och gjorde ett set och så varvade jag emellan, ingen vila, bara gå vidare till nästa och sedan komma tillbaks. Körde den övningen för ländryggen 4 set varvat med situps på pilatesboll 4set. Avslutade med plankan alla sidor x2.  Nöjd och pigg trampade jag glatt hem:)

Om en timme ska jag trampa iväg till stationen och ta tåget till malmö för att gå på jobbintervju,håll tummarna!:)


Övrigt: Min design på bloggen ska inte se ut så här....jag väntar på hjälp för justeringar:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

2011-02-28 @ 19:16:24
URL: http://www.ammis.se
Postat av: lovisa

sV: det kan jag förstå!:) ååh visst luktar den bra?:D

2011-03-02 @ 07:24:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; ja den är perfekt :D

2011-03-03 @ 12:33:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-03-03 @ 14:56:57
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0