Micaela gästbloggar!

Hej alla Cecilias läsare! Nu undrar ni säkert vad jag gör inne på Cecilias blogg.. Haha! Nej, men jag har gjort en ny design till Cecilia.. Visst blev den rätt fin! Bara lite småsaker att göra i headern.. Haha:p Men Cecilia ? Kan du inte ta nya bilder, eftersom att du inte var så nöjd med den bilden i headern.. Hehe.. Aja, det jag har gjort är att, koda bloggen, ja, jag har bytt teckensnitt, gjort bredare inlägg, lagt ditt "om mig" ruta, fixat en ikon.. Ja, och så då designen! Är rätt nöjd.. Men nu är det upp till er ju! Vilken tyckte ni var finast ? Den hon har nu eller den hon hade innan? Juste, visste ni att jag och Cecilia är kusiner? Haha, sant! Men om ni vill veta mer om mig tycker jag ni ska kika in på min blogg-----> Http://coolamicaela.blogg.se!
En normal bild på mig, säger vi:P

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 00:47:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Snygg ring, var nära på att köpa en sån igår! :)

2011-03-05 @ 11:52:26
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0