Migrän borta MEN......

ÄNTLIGEN! Lika skönt varje gång den försvinner! Och nu hoppas jag att den håller sig borta ett bra tag, får se till o vara förbered så det inte går för långt . Ta en tablett så fort man känner att det är på väg.


Jag känner mig inte toppen glad idag, vet inte varför. Men jag trivs inte där jag bor nu. Inget socialliv och en **** ÄCKLIG granne som jag bara vill ha bort härifrån! Tycker det är jobbigt att gå utanför dörren, speciellt när jag ska ner i källaren för att tvätta och jag ska möta på honom. Jag fattar inte hur en sådan sjuk människa får bo kvar...(?!)
Jag är glad att planket sattes upp så äcklet inte kan glo in längre! Detta är inte klokt. Nej ska sätta upp mig i kö på lägenhet i en annan stad. Vill inte vara kvar här längre! Finns inga jobb heller.

Och kören funderar jag på att lämna, så trött på dessa hugg man får från vissa. Ger en jäkla stress inombords. Ett jäkla dagisbeteende det är vad det är! " Åh jag ska synas, och du ska inte tro att du är nåt"...typ så. Nej också denna knutsbalen som är obligatoriskt och som bara blir ett stressmoment i det hela. Får inga större roller heller. Nej, det kan vara nu. Detta är sista showen och sedan lämnar jag. Men sjunga tänker jag fortsätta med..i en annan kör.
Orkar inte med gnäll och avundsjuka.


Skönt att skriva av sig, nu blev det MYCKET privat detta, nästan FÖR privat.


Jag får kraft och energi av träningen, men idag känner jag mig nedstämd fast ändå så har kroppen ro.Och det är iallafall bra.
Imorgon ska vi vara på plats kl 09.00 på teatern och jag ska banne mig hinna med en powerwalk innan frukost. Både lördagen och söndagen. Ska ställa klockan på halv sex. Har missat en del träning denna vecka pga den jäkla migränen.


Nej nu får jag ta mig i kragen o plocka undan lite, samt öva på låtar. Skulle behövt tvätta men men.....SUCK!



Nej lite positivitet NU! Det är ju FREDAG!:D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag älskar att träna bort ilska eller sorg på gymmet! känns alltid så mycket bättre efteråt!

hoppas du får en bra dag trots din nedstämdhet!

2011-01-21 @ 15:56:10
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0