chaos

Tårarna rinner, bara rinner.....och jag vet inte vart de kommer ifrån....Vad är det som händer? Jag har sovit jättedåligt den senaste tiden...har knappt sovit......Känns som tårarna aldrig ska ta slut. Ser bara mörker just nu. Är jag inne i en deppression?   Jag vet inte, det är allt på en gång:(

Allting känns kaos i huvudet, i kroppen:(     Det är nog allt på en gång, jobb, relationer:(

Min första jobbdag på sommarviket började i kaos. Först var tåget försenat(som alltid) och sedan tog jag den bussen som åkte på fel håll. Istället fick jag hoppa av och gå på nästa buss som gick åt "rätt" håll. Sedan på ett ställe var det byte av chaufför, då dyker inte den som ska avlösa den andra upp så bussen vilket resulterar i att jag kommer försent. Dvs inte hinner byta om och vara färdig helt färdig när det är dags att jobba. Jag väntade mig också ett varmt välkomnande av nån ord.personal men istället möttes jag av förvirrade vikarier som ifrågasatte om jag verkligen kommit till rätt våning. De frågade vem jag skulle arbeta för och det hade jag inte satt på minnet(dumt nog). Då visar det sig att chefen gett mig fel schema från början. Så nästa vecka ska jag gå på det "rätta" schemat. Men innan dess vart det en massa strul om vilket schema jag ska ha och jag fick vänta på besked av chefen. Jag kan säga att jag hade gråten i halsen och kände mig inte alls välkommen där. Det lättade på kvällen dock. 
Men vet inte riktigt, men de senaste nätterna har jag knappt sovit. Natten onsdagen till torsdagen sov jag 3,5 timmar. Torsdagen till idag(fredag) hade jag hoppats på återuppta sömnen men icke. Istället blev det ingen sömn alls! Idag sjukanmälde jag mig för att det inte hade gått att jobba med knappt en timmes sömn när jag dessutom inte sovit mer än 3,5 förra natten:S

Kärleksproblem? Jadå, en massa. Har ett starkt intresse att vilja träffa "någon" men denna "någon" verkar jag inte vara ämnad att träffa just nu. Vilket är oehört frustrerande.  Först trodde jag att denna "någons" intresse svalnat men så är inte fallet. Problemet ligger i nåt annat som gör det svårt att träffas just nu. Om man ska gå efter sagans värld så kan man alltid vänta.....Men istället kanske man ska låta det ske det som sker. Låta ödet bestämma. För egenetligen är jag och denna "någon" på samma nivå med våra bekymmer.  För det har förekommit tecken på att det är inte rätt tajmat att ses just nu:( Men jag HOPPAS innerligt att det blir det. Vi ska ses ändå, för vi båda vill det. Men kanske inte just nu:S


Nåja....har lättat lite nu. Kanske ska ta och vila. Egentligen är jag sugen på att varmt bad.....och sedan lägga mig och vila för nog behöver jag vila LÄS SOVA.

Och ja, träningen får jag återuppta när tid och ork finns!


Kommentarer
Postat av: tina

Fy vad jobbigt vännen :( Av nån anledning känns det som saker läggs på hög när man är ledsen, så man är ledsen över allt och inte bara en sak, och det gör det ju lite svårare... :( Men med kärleken kommer det lösa sig! Ta nya tag på jobbet nästa vecka och se till att ta ett skönt bad och vila/sov lite! Känns som det är precis det du behöver? Ta hand om dig, finns här! Kom ihåg att allt kommer falla på plats! Stor KRAM

2011-07-15 @ 12:26:44
Postat av: Jennie

Så tråkigt att det rörde ihop sig! Men då kan det bara bli bättre iaf :) När du kommit in i allt och fått in vanan så löser sig säkert sömnen också. Håller tummarna!

2011-07-15 @ 15:43:25
Postat av: Viktkamp

låter som om du behöver tid för att rå om dig själv tjejen.. tänk på att man måste se till sig själv i första rummet, allt annat kommer på andra plats. Det är bra att du gråter, då får du ut känslorna som du har.. Stor kram

2011-07-16 @ 17:56:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Gaymasen

Usch då. Men dagar/perioder som dessa får man ha. Det kommer och går. Det vänder snart och så flyter allt på som det ska. :) Hoppas att även du träffar en finfin puss snart som är värd din kärlek. :)

2011-07-17 @ 20:51:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0