Vilovecka?

Har vräkt i mig skräp den senaste tiden, har typ blivit nåt onyttigt VARJE dag i sommar. Formen var bättre i vintras. Märkligt, då man ändå var påbylsad med en massa kläder under en vältränad kropp. Men det har blivit så slappt nu, pallar inte dra mig till gymmet när solen gassar för fullt. Prioriterar solen framför gymmet då. Och gymma på kvällen kommer INTE på frågan då jag legat ute i solen. Reser lite hipp som happ till Malmö för där har jag större socialliv än här. Längtar såå tills den dagen jag flyttar! 

I förmiddags hade jag dock kunnat träna eftersom de regnade. Men eftersom halsen klyddat så vågar jag inte chansa på nån träning. Det kliar om vartannat och jag känner mig slö i kroppen. Nästa vecka börjar mitt sommarvik.Vore dumt att ligga sjuk då. Nej. Jobbet går före träning i detta fall. Imorgon blir det inte heller någon träning....ska resa ner till Malmö igen, dock enbart för dagen. Men behöver kolla upp vägen till jobbet så jag är förbered inför det nästa vecka. Ska även lunch. Ja hur som, blir nog en najs heldag:) Får se om jag orkar träna på lördag då! Jag säger som Sofi Lindberg(vars blogg lagts ner buhu:() , "Du har hela livet på dig att träna" så varför stressa?!

Dessutom, har min mage varit svullen ett bra tag, i flera dagar. Först nu när jag vilat i fem HELA dagar från träning så är den platt.....oavsett om jag sovit för lite eller inte....Den håller sig platt. Tror att träningen tillslut blev hets och stressrelaterat. Man ska träna för att man VILL och inte känna press. Inte bli nojjig bara för att man vilar några dagar extra från träning. Man får inte glömma bort att det är under vila som uppbyggnaden sker




Naj, vet inte vad jag ska säga om formen. Den har varit bättre. Eller den kan bli.Äsch, det blir som det blir!

En ny behå, iaf i skrikorange, love it!



Outfiten i söndags!



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Mmmm vad gött!



Och lika roligt varje gång att man ALLTID är sugen på det man inte har hemma. ^^

2011-07-08 @ 12:26:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0