Latino baby!


Vart en väldigt trevlig midsommarfirande igår, tack alla som medverkade:) Började med picknick till dans kring midsommarstången. Vi hade tur med vädret på så sätt att det inte regnade iallafall. Men så var det kallt men det var en annan sak haha.  Efteråt begav vi oss till "stamstället"  och tog oss en glass (i stora lass) . Sedan fyllde vi på ännu mer med inhandling av nötter och käkade sådant. Satt en stund och snackade på Pistachia tills vi sedan begav oss hem till en från sällskapet:) Där satte vi oss först en stund på balkongen i solen med lite nötter och dricka och snackade lite till, trevligt:) Tills vi beslutade oss för att börja med midsommarmaten som bestod av väldigt goda kycklinggrillspett, färskpotatis,sallad, goda såser. Desserten var såklart jordgubbar,  varma rabarber(mycket gott och enkelt) till glass och grädde. Kaffe och smarriga chokladpraliner i smak av bailyes:)  Kvällen avrundades med sommarmusik i bakgrunden och lite mer prat:) Helt klart nöjd med dagen:)




Idag blev det lite mer resande....till Malmö och en latinofestival i Folkets Park och jag säger bara Maaaj Gaaad....vilka latinos det finns....Jag dog......Snygga snygga,,,,,verkligen ögongodis..... Nej, jag hade inte tackat nej till en latinolover hehe;P  Och som de kan dansa...vilka moves! Festivalen bjöds dans och musik i alla slag från latinska länder:) Härligt! Och vad jag älskar latinsk musik, man blir så glad och vill bara dansa! Men tro jag gjorde det? Dansa alltså? Nej, inte ville jag göra bort inför desssa latinos grabs, de har ju det i blodet. Så kommer jag där , svenska flickan och försöker mova på mina höfter när jag i själva verket är stel som en pinne. Nej, det vet jag att jag inte är. Men jag vågade INTE:(  Denna festival pågick mellan 16.00- 21.00 idag. Klockan 22.00 var alla välkomna att fortsätta festen med dans...åhh vad sugen jag var:( Men inträdet kostade 110kr. Men jag lovar, de pengar hade varit värt om jag bott i Malmö. För om jag bott i Malmö hade jag också haft ett jobb och då hade jag haft egen inkomst och som sagt haft råd till sådana festligheter. Väldigt lockande att kanske få dansa med en latino?  Hehe;)


Gårdagens outfit: Nya kjolen från Indiskan:)



Nu ska jag fortsätta titta på  filmen "This is it" och mer dans:)

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Du skulle dansat tjejen, det är ju underbart :) tror bara dem hade blivit imponerade att du gjorde det :) så tänkte jag förra året i pildammsparken när jag sprang ner i regnet och dansade loss, så skönt och befriande :) lova att du dansar nästa gång?! Kram

2011-06-27 @ 07:52:32
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0