Veckans träning

Vecka 24

Egentligen är det inte mycket att skriva om förra veckans träning. Men all träning räknas dock. Har hamnat i en svacka nu bara. Trivs inte med tillvaron och mer om det i ett personligt inlägg.



Måndag: VILA



Tisdag:  träning med kompis(PT) ...körde tung styrketräning men inte så hårt som jag brukar vilket beror på skallevärk och illamående samt mensvärk(ja nu skriver jag detta tabuord här för det är MIN blogg och jag skriver vad jag vill i den!) Men körde baksida axlar , rygg och biceps(2 övningar). Uppvärmning  5 min på crossen. Vet inte hur länge jag körde.



Onsdag: VILA



Torsdag: VILA



Fredag: Medelgympapass (intensivt) med styrke. 45 min



Lördag: styrke- ben och rumpa. Uppvärmning 7 min på crossen sedan 40 min styrke och därefter 20 min cardio på bandet. Powerwalk-intervall 5x 4



Söndag: VILA


GYM: 2 pass
Cardio: 1  pass

totalt: 3 pass


Övrigt:
Detta var tänkt som en vilovecka och det blev det någorlunda. Men inte känner jag mig mer utvilad för det. Mer träning nästa vecka som är nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0