Vi drar till Malmö

Jag sitter här och försöker få ihop vad jag ska ta med mig till malmö. Ska nämligen resa ner till päronen och vara där ett par dagar. Känner jag behöver det. Pallar inte stanna här en dag till. Den inre stressen har kommit tillbaka. Får ingen hemfrid pga den ****** grannen som terrar mig helatiden. Jag önskar jag kunde flytta nu, helst igår!

Hur som. Var på gymmet imorse och körde axlar och rygg i en timme ungefär och sedan ställde jag mig på bandet och POWERwalkade-intervall i 20 minuter. 90 minuter vad jag på gymmet. Mår fortfarande konstigt i kroppen med huvudvärken. Lite migrän har jag, darrig i kroppen. Tror det är pga den inre stressen. Blev ingen dans ikväll, kroppen orkade inte. Orkade knappt ta mig till affären i em. Sparar mig till morgondagens gympapass istället.

Känner att jag har PMS nu också, inför mens. Ont i magen. Extremt suuug efter choklad och salt!

Nepp, back to packningslistan....vad tusan ska man ta med sig? Vädret är inte de bästa i dagarna så bikini kanske man inte behöver ta med sig.Man vill inte heller ta med sig för mycket. Träningskläder ska också med. Nåja, de löser sig.

Det ska bli såå skönt att komma härifrån!




Kommentarer
Postat av: Johan

Where the Action is! Malmö väntar på dig, röda mattan är utlagd.

2011-06-09 @ 20:29:34
URL: http://www.swefitness.com/blogh
Postat av: Jennie

Trevligt, alltid skönt att komma iväg ett par dagar och bli omhändertagen lite :) Ha en fin helg! Vi hörs när sommarkortet gäller!

2011-06-09 @ 21:30:11
Postat av: Viktkamp

Hoppas du har en skön helg i Malmö och att stressen släpper lite. Inte alls bra att du har sån stress!

2011-06-12 @ 12:37:10
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0