Lördagen och flashbacks

Har umgåtts hela dagen med F i kören. Dagen började med ett gympass. Hade tänkt köra intervalllöpning på bandet men än en gång blev det annat. Fick ont i fötterna under dansen i torsdags så valde istället att köra styrketräning-ben,rumpa(BEHÖVDES!) och så körde jag mage. Efteråt skulle jag ställa mig på crossen och köra i 15 min men orkade bara 10 minuter, vart helt slut. Vetskapen om att  jag skulle GÅ hem från gymmet och sedan GÅ ännu mer gjorde att jag sparade benen till löpningen på måndag istället!

Mötte upp F i stan och vi satte oss på thairestaurang och käkade. Efter mätta magar promenerade vi till ICA (påväg dit visade jag mitt gamla boende, fick en flashback, har inte gått där sedan jag bode där) handlade lite götta till Mellofestisen. Jag visade videos från tiden i norrland och en musikteateruppsättning "Varför heter jag Olivia? (baserad på berättelsen Oliver Twist)) med amatör teaterforum i malmö när jag gick i gymnasiet. Det var kul att se dessa videos igen och även här fick jag flaschback med gymnasietiden. Efteråt promenade vi till pizzerian och delade på en kebabsallad.  Kvällen avslutades med mellosfestis och götta-i form av glass med fruktsallad och chokladsås, det var MUMS:) Jag åt för mycket SOM VANLIGT! Mello-vinnaren, har jag inget att säga om. Jag hejade på "The Moniker" Älskar den låten, man blir så glad. Får väl fortsätta lyssna den på radion iallafall:)


Vad händer idag då? Det är söndag, slappesöndag. Det är gråmulet och regnigt ute men det kanske blir solglimtar, lagom till kvällen,brukar alltid bli så. Det gör mig irriterad. För då är det TV-time. Jag ska även ta en promenad idag, till affären. Det är VILA från träning idag. Men måste röra på mig på nåt sätt och få frisk luft. Därför ska jag ta en omväg till affären sedan:P Ska dra igenom med dammsugaren även om jag städade i fredags men har man 2 busungar till katter där pälsen yr omkring så behövs det.


Lördagens outfit: Ser ut som en rumpnisse ur Ronja Rövardotter:P Svarta lackleggings, grå långärmad topp, en tunika, svarta kängor. Hemvirkad grå sjal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool ny header:)

2011-03-13 @ 10:43:07
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0