New start!

Ny vecka och nya friska tag! Detta blir nog en bra vecka. Man gör det bästa utav det.

Har haft en mysig helg "hemma" i Malmö, träffade min bästaste J en runda på lördagen. Promenerade i stan, full kaos pga fotboll. Poliser överallt. Mycket folk och man blir så trött. Vi lunchade på stammisstället, La empanada.God mat och billigt:) Umgicks med päronen. Pappa åkte till Frankrike på kurs med jobbet i söndags och blir borta en vecka. Så på lördag hade vi lite "lyx"-middag. Varmrökt lax med räkor,potatis,vitvinsås och nån spenatsås, supergott:) Sedan blev det godis och körslaget på kvällen samt nån konstig film. Blir ett återbesök om två veckor och fira pappas födelsedag.

Måndag idag och en seeg dag. Har inte fått mycket uträttat idag. Tog mig till gymmet och intervalllöpning på löpbandet i 30 min sedan magövningar efter det. Tog en lång powernap efter lunchen, vart så trött. Sådana här dagar vill man bara ska gå fort förbi för man skäms så för att man inte gjort nåt vettigt. Suck. Imorgon blir det dubbel träning och så ska jag söka jobb. På onsdag ska jag på jobbintervju.

Hela jäkla dagen har radion spelat kärlekslåtar och överallt hör man hur många som blir till "två". Gahh och själv händer det inget....varken på jobbfronten eller dejtingfronten. Nej...först jobb!


Nej fy faan.......Jag är så trött på detta nu! Har fan inget liv! Är det bara jag som får ångest av våren? Alla måsten....alla blir föräskade, alla finner varandra. Usch tvi blä.









Men jag kan vara glad också


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Roligt att du är med och tävlar! :)

2011-03-24 @ 14:11:38
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

ja den där kärleken alla snackar om. Fyfan, vad less jag blir.

2011-03-24 @ 19:28:47
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0