Veckans träning

Veckans träning v 9?

Måndag: Intervalllöpning 35 min.... 5 magövningar  30 min

Tisdag:fm: PW- 20 min uppvärmning  styrke-axlar,rygg- 1 magövning på flowmattan PW 20 min nedvarvning kv: fuengadans 45 min

Onsdag: crosstrainern 5 min (löpbandet upptaget) fortsätter på löpbandet 30 min intervallöpning- 5 magövningar 30 min

Torsdag: fm: PW 20 min uppvärmning styrke-bröst,bic,tric + 1 magövning på flowmattan PW 20 min nedvarvning kv: Fuengadans 45 min

Fredag: crosstrainern 15 min intervaller-rodden 500 meter (fort) några burbess varvat med hopprep- medelgympapass 45 min

Lördag: jogging/lunka-tur  runt 40 min

Söndag: VILA

gym: 2 st

löppass: 3 st

övrigt: 2 st dans-fuengapass

totalt: 7 pass



Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt du är :) Nu gjorde jag ju 6 reps x 3 set. Men nu blir jag mer sporrad till att maxa någon gång, man vill ju alltid bli bättre!

Jag hade nog det "i mig". Började göra detta för några veckor sen och klarade nog 6 första gången och gjorde säkert 3 set då med.

Men nu jäklar, haha! Nästa film gör jag 10 minst! ;)

Lite tips till dig: http://www.military.com/military-fitness/workouts/tips-for-better-pullups



Chins däremot (MYCKET svårare enligt mig) där är jag inte alls lika duktig, men ska börja köra det regelbundet varje vecka nu.

Det är jobbig träning om något! Har du gjort någon?



P.s grym bild däruppe! Vilka muskler du byggt på dig!

INTE ILLA!

2011-03-07 @ 11:44:49
URL: http://mlovdahl.shapemeup.se
Postat av: Madde

Chins är svårare, tycker jag, så testa pull-ups först vetja.

Bevis på att du äter superbra/tränar/vilar, kanon att inte ta tillskott ju och få sådana resultat.



Jag har testat prestationshöjare men det är så vidrigt / obehagligt med stickningarna, så har tagit en paus, hehe!

Brukar ta en banan precis innan passet, testat det?

Jag hade som du innan, inte mycket energi i mitten/slutet av passet, men sen ja började med en frukt precis innan så har jag hållt hela passet.

2011-03-08 @ 16:17:31
URL: http://mlovdahl.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0