Har fått nog

Okej. Denna bloggandlar mesta dels om min träning. Men nu behöver jag ventilera mina känslor lite och kanske få lite uppbackning från läsare.

Jag träffade en kille på nätet och vi träffades några gånger. Vi sågs nu i helgen och började få känslor för honom och trodde det var ömsesidigt. Men pga en sak som jag sa fick honom att backa. Jag vet att det bara var en dålig ursäkt för att komma undan. Varför kan man inte bara vara ärlig? Och VARFÖR ger man den andre fel signaler så man tror att allt är bra när det inte alls är så? Detta var droppen för mig. Nu har jag fått nog av nätdejting. Jag har tagit bort min profilbild på dejtingssidan och ändrat min profil för nu menar jag ALLVAR. Jag och nätdejting funkar inte. Har bara haft sådan otur med det den senaste tiden. Killarna är så krävande eller fixerade vid något eller så helt plötsligt slutar de höra av sig eller så kommer de med dåliga ursäkter. Det har varit EN som varit uppriktig från början.Man undrar verkligen vad det är för typer som håller till där. Nej usch, nu får det vara bra. Inget mer dejtande på nätet. Nu är det all fokus på jobb....ja och så min träning som hjälper mig att hålla modet uppe.

Men samtdigt LÄNGTAR man nåt så fruktansvärt efter tvåsamheten.......Och jag hoppades och trodde på denna killen......men nej......Jag skulle hållit tyst från början om det nu hade någon betydelse. Jag förstår inte varför man ger en falska förhoppningar även EFTER att jag sa det jag sa. Han kände sig inte bekväm med att jag inte gillar ...vissa araber och muslimer pga rädsla.....Jag försökte ju förklara det men han tog illa vid sig eftersom han har kompisar med etnisk bakgrund och tror på att det finns nåt gott hos alla. Tydligen inte alla.....

Aja....skit samma.Nu är det som det är. Fegt av honom att säga detta via sms dessutom. När vi ändå träffats några gånger. Jaja....skitstövlar är dem allihopa, allihopa, allihopa.....


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tråkigt att det blev så! Men det kanske inte är rätt forum för dig helt enkelt! Det finns ju många andra platser att träffa någon på... genom vänner, i din kör och så. Det är ju lätt att man missförstår varandra i början när man inte känner varandra så bra. Men att säga att man inte gillar araber och muslimer är ju känsligt, jag hade nog också tvekat om killen jag dejtade sa så! Men samtidigt kanske det var i ett sammanhang och då kan ju hela betydelsen bli annorlunda... jaja, det är svårt med kärlek! Men det är bara att fortsätta, någon gång klickar det på riktigt!

2011-05-23 @ 23:49:51
Postat av: Cilla

Jennie: Jag tillade också att jag inte drar alla över en kam som han uttryckte sig att jag gjort. Det finns olika sorter av alla och det handlar bara om att vara realistisk.

2011-05-24 @ 14:35:41
Postat av: lovisa

haft en bra start på denna onsdag?

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har som avslutas IDAG! du har chans att vinna en HELT VALFRI damklocka från runns.se! än är det inte försent att delta i tävlingen så om du är sugen på detta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-25 @ 10:36:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag tycker att du gör rätt som uttrycker vad du tycker och tänker!! Man måste vara sig själv oavsett! Jag förstår vad du menade med det du sa....

Sedan att han misstolkar, eller tolkar in MER än vad du sa, är ju trist. Men det är hans förlust!

Bara på det igen! Det myllrar av killar där ute trots allt.

Jag har själv varit singel ett bra tag, och längtar också efter tvåsamheten. Men jag är faktiskt hellre ensam än lever tillsamman med någon annan på falska grunder.



Ta hand om dig!

2011-05-25 @ 10:53:05
Postat av: lovisa

sv: haha jaså?:P ja det är inte roligt under såna dagar, men man kommer igen:D

2011-05-25 @ 16:20:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Usch då vad träligt men det finns fler, någon bättre, någon för just dig. :)



Och tack för finfin kommentar. KRävs bara lite mer mod sen ska vi också kunna visa det offentligt. :) Kram

2011-05-26 @ 20:22:35
URL: http://gaymasen.se
Postat av: F

"även EFTER att jag sa det jag sa. Han kände sig inte bekväm med att jag inte gillar ...vissa araber och muslimer pga rädsla....."



Vet du om att jag är arab och muslim? Är du rädd för mig?

2011-08-18 @ 14:54:39
URL: http://fitforfofo.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0