Veckans träning

Veckans träning ?

Måndag:  dans fuega 45 min

Tisdag: Gym framsida axlar och bröst samt mage 4 set x 2 övningar

Onsdag: löpintervallpass 30 min plus mage 30 min

Torsdag: biceps och triceps 50 min  plus 5 min rodd, 5 min indoorwalk -maskin och 10 minuter jogg/löpning

Fredag: Fm: tufft medelgympapass med styrka och kondition 45 min    kväll: Gym: baksida axlar och rygg 60 min

Lördag : VILA

Söndag: Ben och rumpa samt 20 minuter crosstrainern intervall


Kondition:3 pass
Styrka: 4 pass

Totalt: 6 pass


Övrigt: Är nöjd med veckan och ser framemot nästa veckas träning som lär bli 2 dubbelpass, tack vare att jag är ledig!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

... Bara en träningsnarkoman som säger att man ska hälla över en äggvita över gröten. ;-) Haha!

2012-01-30 @ 13:12:40
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0