Sjuk och Veckans träning

Skulle egentligen jobbat idag men nån bakterie i magen dök upp igårkväll och resulterat i att jag kramat toan inatt. Jag vet inte om det är mjölken och mjölet som är orsak till att magen vändes ut och in på mig. Men om det nu är det så var det sista gången jag äter laktos och gluten. Mår fortfarande helt bra, magen kniper fortfarande och känner av ett svagt illamående men hungern är tillbaka. Har levt typ på riskakor och blåbärsproviva hela dagen förutom spenatssoppa. Men nu ska jag snart äta lite kokt fisk och ris. Mycket ris denna dag men det är nog snällast för magen.
Nu till något annat, nämligen träning!
 
Träningen går bra men har inte blivit som jag planerat denna vecka då jag får vara beredd på att hoppa in och jobba de dagar jag är tillgänglig. Däremot har jag upptäckt att jag endast har EN centimeter kvar tills jag är tillbaka i min gamla form som jag hade våren 2011. Jag har varit duktig med kosten, visst har jag haft mina ätardagar  men det har givit resultat ändå. Har kört regelbundet med mina intervalllpass och så kört hårt med styrketräningen. Börjat använda mer protein och aminosyror.  Och jag ska fortsätta- undvika bröd,mjöl-gluten och MJÖLK .  Tyvärr har jag inte lärt mig hur man överför bilder från mobilen till datorn men ska nog få farson på det. Tills dess är det min instagram som gäller och där heter jag "ijastrong". Lägger upp mina formbilder där för er som själv har instagram och är nyfikna.
 
Vi kör en sådan här i samma inlägg:
 
Veckans träning v 40
 
Måndag: intervallöpning 30 min mage 15, PW på bandet 15 minuter 
Tisdag: biceps och triceps 50 min (minns ej om jag körde nån eftercardio)
Onsdag: bröst och mage 60 min   PW på bandet 30 min
Torsdag: VILA
Fredag:löpning utomhus 35 min plus mage 2 övningar (hinner ej gym, jobb)
Lördag: hemmaträning med lätta vikter 45 min axlar plus lite rygg (hinner hej gym, jobb)
Söndag: VILA (sjuk)
 
 
Inte världens bästa vecka men vad gör man när man får cp-tider på jobb. Jag ska lägga upp mina jobbpass bättre så jag får tid till gymmet!
 
Nu blir det soffläge med mysisarna<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0