Jobb träning jobb träning...

Så ser mitt liv i stort sätt ut just nu. Jag stiger upp, äter frukost och trampar iväg till träning sedan hem , äter duschar och så jobbet. Har jobbat kvällar HELA veckan men jag klagar inte. Då jag föredrar att träna på morgonen har jag inget emot att jobba kvällar. Idag tog jag dock bort mig annars hade jag nog haft jobb i 8 dagar på rad. Jag ska nämligen jobba fre,lörd sönd måndag. Sedan är jag tillgänglig hela nästa vecka också men jag får passa på så det inte blir för mycket.
 
Idag när jag var ledig från jobb tog jag även en vilodag från träningen. Har tränat 7 dagar i rad utan vila och det kändes igår, därför beslutade jag mig för vila idag. Men det blev aktiv vila, har varit aktiv hela dagen. Cyklat ner till stan som tar en halvtimme sedan promenerat en massa. Mötte upp en kompis och vi tog en runda i affärerna samt passade på att svänga inom Gymgrossisten och laddade med en massa kostillskott. Nu har jag allt jag behöver så nu ska det bli RESULTAT, muskeltillväxt minus fett....Nu är det dags att bli fitnessbrud haha ;)  Det här med aminosyror är en hel djungel men har nog blivit lite klokare på det efter besöket hos Gymgrossisten. De är hjälpsamma och trevliga. Dock stod den ena manliga butiksbiträdet mest och flörtade med min kompis så han var mindre tillmötesgående med mig haha men det kom en annan som kunde hjälpa mig.Jag ville ju bara ha mina protein;P 
Hur som, jag är taggad inför gymmet imorgon.. Har även ett nytt upplägg med styrketräningen så nu är det bara att köra!:)
 
Morgondagens träning blir BEN och RUMPA! Sedan lägger jag ihop axlar och rygg i helgen samt hinna med ett intervallpass ELLER så blir det ännu en vilodag. Med tanke på att jag börjar13.00 på söndag och jobbar till 21.00 på lördagkväll plus att grannarna kommer att ha fest så lutar det nog åt vilodag men det visar sig helt enkelt.
 
Nu blir det soffläge resten av kvällen vilket min kropp är i behov av!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0