Long time ago

Okej jag är dålig på det här med blogga. Allt har gått över till instagram men erkänner att jag saknar skrivandet. Därför ska jag skriva av mig lite nu.

Är ledig idag. Vilar även från träning, tränar numera bara 3-4 ggr i veckan. Vilar efter två pass. Räknar även in cardio som pass. Med tanke jobbet(fysiskt ansträngande plus psykiskt) man har så krävs det mer vila då!


Jag jobbar hela sommaren. Detta är nog den längsta period jag jobbat någon gång men jag gillar det! Sätter numera jobbet främst, FÖRE träning. Så var det inte förut. Jag vet, sjukt. Jag VILL ha ett fast schema JÄMT så man kan planera in sitt liv. För vad jag trivs att ha det så här, med fast schema och fast lön. Ja, ni kan nog tänka ut vad min högsta dröm är just nu. Och jag är nog inte ensam om att ha en sådan dröm. Knasigt att det ska vara så här i detta samhälle. Egentligen borde man drömma om resor, lyxliv.....men nej.....att få en fast tjänst på ett ställe jag trivs på vore högsta vinsten just nu! Avundas alla som har det.  Att få en fast tjänst eller ett längre vikariat skulle hjälpa mig på många sätt......allt skulle falla på plats och jag skulle äntligen få in rutin. Visst, även om jag går på timmar skapar jag min egna rutin för det måste jag! Men just nu är det långt tills det blir timmar igen och tills dess ska jag njuta av friheten medan andra njuter av sin semester:P
 
Idag har jag bokat tvätt, bokade egentligen på förmiddagen men tog fel på dagarna som vanligt. Fick för mig att juni hade 31 dagar. Men har en tid på eftermiddagen, är ju ledig idag ändå:)
 
Ja detta var lite uppdatering om vad som händer i mitt liv.........ingen kärlek.......än så länge.....:P
 
 
 
Bjuder på en bild från födelsedagsfirande av en vän för nån månad sedan:)
 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja fast jobb är underbart. Håller tummarna för dig! Hojtar till om jag ser nåt sen när jag är tillbaka på jobb. Tjusig bild också :)

2013-07-02 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0