Så seeeeg uppdatering

Ber om ursäkt för min sega uppdatering. Borde sluta skriva blogg men vill inte. Det händer dock inte så ofta jag skriver pga att jag har instagram. På instagram heter jag likadandt  som bloggen "ijastrong"  men den är låst så ni får begära en förfrågan.
Nu ska jag berätta vad som hänt i mitt liv. Ja jag har tyvärr inte träffat den stora kärleken..än. Men däremot har jag flyttat till den nya lägenheten med bättre grannar osv. Jag trivs så oerhört bra där, älskar denna lägenhet!
 
 
Just för tillfället har jag hamnat i en svacka med kosten och lite träning också. Känner att jag vill komma i ordning med min nya lägenhet. Tavlor måste upp, lite inredningsprylar skall inköpas som mattor bla. Sedan är jag trött på mitt gym, samma gamla grejer helatiden...samma folk. Jag tror att man ibland behöver förnyelse för att hämta mer motivation och bli inspirerad igen. Det känner jag tyvärr inte på detta gymmet, Men jag har sagt upp mitt avtal så i Juni blir det nytt gym med nytt folk och massa inspiration! Men tills dess får jag köra på så gott jag kan med det gamla.

Nu till kosten....Jag har bulkat i några månader nu för en månad sedan gtog jag bort gainer efter gymmet och nu kör jag med isolate men har nu ångrat mig, Men måste fullfölja när jag kostat på mig. En ny burk är nämligen nyligen beställd. Annars ska jag bara hålla mig till aminosyror(rent protein). Inget pwo, det sitter bara i huvudet.
Ska börja äta mer ren mat också, äta mindra socker, mer nyttiga fetter och framförallt färska grönsaker. Inte äta så överdrivet mycket kolhydrater då man bara blir trött av det. Och jag undrar vad mitt enorma håravfall och alla finnas och kvistlar kommer ifrån.Jag vet att en del av orsaken är stress men det börjar nu gå upp för mig att det även kan bero på min kost....Jag ägter på tok för lite grönsaker.....Jag åt mer rotsaker, nyttiga fetter och färska grönsaker och varierad kost förr. Nu är det så ensidig......köttfärs, potatis.....köttfärs djupfrysta grönsaker, kättfärs osv....Känner att jag inte haft tid med att laga varierad, vilken dålig ursäkt! Planering! Dags att planera.....dags att skärpa sig om jag vill må bra.

Kommentarer
Postat av: tina

sluta inte skriv, saknar dina uppdateringar :) vill se lägenheten och höra hur det går med allt! kram

2013-05-26 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0