Ellosbeställning

Idag fick jag rabatterbjudanden från ellos och utnyttjade den på bums! Ligger erbjudandet på 200 :- rabatt så får man inte vara dum! Så nu har jag beställt,,,,,,chansade än en gång på en kofta som jag länge velat ha.......första gången som jag beställde var tydligen varan slut och ibland lägger de ut varor som redan är slut men idag gick det att beställa,,,,,nåja får se annars får jag beställa nåt annat. Ellos har hur mycket som helst. Jag handlar mer kläder på ellos/josefsson än någon annanstans pga alla erbjudanden:) Det är så jag lyckas ha bra ekonomi trots att jag studerar och bor själv.
Jag beställde en klänning också......som verkar vara skithärlig!


Usch ja.......så idag fick jag en påminnelse om klassträffen igen.....fick ett brev med hela informationen om vem som kommer än så länge.....och till min stora överraskning verkar det vara många. Har en känsla av att de som kommer redan känner varandra,,,,,,dvs många från klassen som fortfarande har kontakt med varandra och här kommer jag ..som inte passar in........en del har jag bytat efternamn och förmodligen gift sig, andra är gravida....osv....undra hur många som är singlar.....tänk om jag är den ende?*svälj*.......Äh Vadådå, jag är BARA 25 år, livet har precis börjat:)  Jag är besviken att inte en viss person dyker upp, denna person hade fått mig att känna mig trygg.....för då hade jag pratat med honom....han hade iallafall brytt sig........men men.....vi vet aldrig hur vi blir...människor utvecklas helatiden.....hoppas dessa har utvecklats till nåt positivt.
Vissa av klassen bor fortfarande kvar i Trellehullan och de andra bor lite utspritt över landet.....någon har hamnat i stockholm, någon i .....Varberg........någon i Växsjö.....osv......också bor jag av alla ställen i Landskrona ......känner fortfarande inte en kotte mer än min mormors gamla skolkamrat och väninna. Jag brukar träffa henne då och då när tiden finns. Jag får väl se hur länge jag stannar i Landskrona men jag har iallafall ett hem som jag trivs i.Detta hemmet kommer jag att värna om.

Oj, nu har "hitta hem" börjat......


Kommentarer
Postat av: Fia

Känner igen tvekan, men jag tänkte så här: Att det är väl bara en sån klassfest en gång och går jag inte så ångra jag mig säkert ändå. Visa upp vem man är nu och sen ska man strunta i de andra, men du ska bara gå om du själv vill.När är er fest?Kram

2007-10-18 @ 08:02:36
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Fia

hej igen vännen!Har en utmaning till dig när du har tid å ork, kolla min blogg!Kramis

2007-10-19 @ 08:52:43
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0