Torsdagen!

125502-105125502-106


I torsdags fick jag besök av Tina, Jennie och Sofia. Jag tog bussen till stationen för att möta upp dem där, deras tåg anlände samtidigt så det kunde inte bli bättre! Sedan skulle vi ta bussen hem till mig(och ja, då gäller det att gå på rätt buss). Vi klev på bussen med RÄTT nummer och bussen körde iväg. Efter ett tag  började jag undra om vi åkt på fel håll.....eftersom jag inte alls kände igen området vi körde i...... men tänkte att bussen kanske bara skulle köra igenom....... tills  den stannar ute nånstans i tjotahejtan...och busschaufören säger att detta är slutstation, då inser jag att vi åkt på fel håll. Men jag frågade chaufören hur vi kommer till ******gatan?Busshauffören svarar  att den kommer att köra förbi...men frågan är när...haha. Först skulle bussen vända i "tjotahejtanområdet" för att ha lite rast i fem minuter och vi fick snällt sitta kvar. Sedan körde bussen först tillbaka till stationen där vi klev på och sedan skulle vi åka igenom hela stan och som vi skrattade.....Men tillslut hamnade vi på den där gatan som en timme senare var målet från början.....haha. Eftersom bussen tog en timma hade vi (eller ja tre av oss iaf)hunnit bli hungriga så vi begav oss direkt till ett matställe där det togs lite foto mellan fnitter och fnatter:P Med mätta magar promenarade vi slutligen hem till mig där vi fortsatte kvällen framför teven med "So you think you can dance" men tittade någon på programmet? Nej, vi gjorde allt annat än tittade på programmet men kul hade vi!

Tack tjejer för en härlig eftermiddag/kväll!
:D

Kommentarer
Postat av: F

Lät som om ni hade det riktigt kul!:)Hoppas jag kan hälsa på dig snart!Kram

2008-04-20 @ 18:05:45
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Jennie

haha, ja ibland blir det knasigt! Men tänk så mycket Landskrona sightseeing vi hann med :)

2008-04-20 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0