ÅTTA-DAGEN



Igår var det den sk åttadagen...då man ska göra allt åtta gånger...nä skämt åsido.....Efter en lång jobbdag med flams och trams tillsammans med arbetskollegorna var man ganska trött när man kom hem men jag hade bestämt mig för att dra in till helsingborg på kvällen och möta upp jennie, Tina och Sofia. Men det blev inte riktigt röj pga att vi olyckligtvis var lite trötta och inte på humör....Men väl inne i helsingborg hamnade vi på Harrys och åt lite mat och drack lite dricka. Jag hade huvudvärk och mådde illa.......så kvällen blev kort för min del....med tanke på lite migränkänsla och all den stimmiga miljön som började att trippas upp beslutade jag mig för att åka hem och sova istället. De andra tänkte stanna lite längre men det blev inte så för de kom och mötte mig när jag stod och väntade på tåget, Sofia tog samma tåg som mig hem.
Men trots den hemska måendet så hade jag trevligt ändå!:)Jag hoppas att vi kan ses snart igen!


Idag mår jag fortfarande dåligt......känner mig svag i kroppen och illamående och huvudvärk....men har lyckats städa hemmet med dammsugning, torka golv, och damma.Nu ska jag snart börja med middagen och sedan ta en cykeltur till affären.Hoppas jag slipper regn.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Man kan inte va på topp jämt! Vi får köra en repris snart

2008-08-09 @ 16:39:40
Postat av: Jennie igen

(nää, nu skickades det lite väl snabbt ;) ) ...och hoppas att vi är piggare då! Kräftskiva kanske, eller så får vi leta upp en bra konsert på Malmöfestivalen. Det blir nog bra.

2008-08-09 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0