Sickness and "love-trouble"



Jag måde illa igårkväll och inatt att jag inte satte upp mig på jobb idag. Jag tänker inte heller träna idag eftersom magen får vila. Däremot måste jag handla, massa nyttiga varor så man håller sig immun emot bakterier och virus!



Suck. Igår sa han att han inte har tid med ett förhörhållande och lät mig bestämma om vi ska fortsätta ha kontakt. Men just nu tar jobbet upp all hans tid. Jag talade om för honom igår hur jag kände, att jag tycker mer om honom sedan andra gången vi sågs och frågade honom vad han själv känner. Han svarade att han tycker lika bra om mig som han gjort från början. Han vill jättegärna träffa mig och saknar mig också.  Men om jag ville vänta på honom så får jag jättegärna göra det...Jag har ju börjat få känslor för honom mn vill ta reda på vad det är för sorts känslor , om det bara är attraktion eller om det är nåt mer som man kan bygga på. Och ifall han kände likadant som mig så skulle han ge sig tid....eller inte....svårt dilemma.
Men jag låg och funderade hela kvällen igår innan  jag somnade på hans ord. De orden som etsade fast sig i min skalle var" Du får sluta upp med att säga att jag bara  vill ha sex av dig" Det är det jag vill hehe men du får inte ge mig dåligt samvete hehe. Öhh.....I det ögonblicket hann jag inte reagera då han sa det till mig utan det var efteråt som tanken slog mig. Han har redan sagt det.....han vill bara ha sex av mig. Sedan är han öppen för andra dörrar. För han känner inte tillräckligt för mig att han inte bryr sig om andra(Detta har han dock inte sagt utan det är min egen uppfattning eftersom han är aktiv på dejtingsidan):( Så......då får jag släppa honom..............faaaan vad jag hatar detta!!!!!! Det var han som jagade mig från början, det var han som inte gav sig på att vilja ses.....och nu......är det inte lika roligt längre. Eller är det bara jag som inbillar mig.....? Nej.....jag tror inte det. Jag har "lyckats" träffa på en som bara vill ha sex men det ska han inte tro! Nu är det fan slut med det! Fast jag kan ju inte stå emot honom heller...........men jag vill ha mer än bara sex.......!!!!!!!!!
Vilken jäkla soppa jag sitter i.
Sedan har vi  de som vill ha mig men jag vill inte ha dem. Jag vill bara satsa på en och det är han som inte vill satsa på mig!:(


Nej nu ska jag få i mig frukost ....till en början

Kommentarer
Postat av: Lola

Oj.... Så jobbigt! Mitt råd är att försöka glömma honom, klippa bort honom. Det verkar inte som ni är på samma plan, och då är det ju dumt att inleda något. Men vad tråkigt =0(

2008-12-08 @ 13:17:07
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0