Jag på scen ikväll



Då var det dags ikväll igen , upp på scen och ge järnet! Jag hoppas att de filmar fler gånger....eftersom genrepet inte flöt på. Men nu är det tre föreställningar kvar och sedan är det slut.....buhu.......så tomt det lär kännas....inga fler tider att passa........inga fler ombyten, inga fler överdrivet sminkningar.......inget på spex på scen.....Jag lär sakna det emormt! Men......det är så.....NU är NU.......och det är nu jag ska ge allt! För jag är laddad!

Nu kör *vi* Divertimento är bäst!:D

PS. stal bilden från körens hemsida .Fotografen heter Jocke och är fotograf.D.S

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Lycka till i kväll..Kul att se att du gillar tröjan som jag har köpt till dig..Ska snart åka & jobba.mindre skoj.kram kram

2009-02-06 @ 15:36:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennie

Lycka till ikväll!

2009-02-06 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0