It's your lost!!!!

Jag visste det!

Fick ett sms av mr A , han är superseg och orkar inte träffas ikväll. Han var nämligen ute och svängde igår. Det var ju han som ville träffas och när det nu funkar för mig så skiter han i det. Nåja det är hans förlust.

Har vräkt i mig en jäkla portion med makarone och köttfärs och ketchup, sedan en massa glass med laktritssås. Vart tog allt snack om att bli hälsosam vägen? Jo de finns där men startar inte förrän på måndag. Jag ska iallafall poppa popkorn och titta på sommarkrysset klockan 20.00 sedan går där förhoppningsvis en film. Ja, det blir en lugn lördag. Har inte rört på mig alls idag, ska vågen gå mer uppåt? Nej jag tar igen det på måndag som sagt. Usch....jag har smått ångest:(

Jag måt illa av glassen.....men nu är den uppäten.






Så här känner jag just nu....



Nu ska jag gå och diska och plocka undan här lite åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Jennie

njut av det goda! Det är ju både lördag och sommar och du är redan så vältränad så det gör knappast någon skillnad. Du har ju värsta beachbody´n ändå :)

2009-07-11 @ 20:40:06
Postat av: Sophia

Fast de är ju gott av glass:) Och jag tycker du är fin som du är!:) Kram och lycka till imorn nu!

2009-07-12 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0