Ett positivt inlägg:D


Har precis ätit en tung lunch efter ett träningspass som bestod av joggning/löpning och styrketräning för överkroppen. Min favorit gymkroppsdel är axlar och rygg, jag är inte säker på om övningarna jag påverkar axlarna men jag väntar på att Sofi Lindberg ska lägga upp några olika övningar för axlar på sin sida.  Men tills dess hoppas jag att mina övningar funkar, jag vill ha vältränade axlar, det är så jäkla snyggt!!!:D

Hu, inget väder för att sola idag , för mycket moln på himmeln sedan är det inte så varmt heller. Hey, man kan ju inte sola helatiden, iallafall inte jag, då tröttnar man. Nej, jag ska istället ägna tiden åt att planera inför Slovenienresan , jag ska gå in på olika hemsidor som är anknytna till landet och kolla in. Det ska bli så himla skoj och jag längtar jätte-mycket!:D Jag hoppas vädret är toppen i Slovenien.


Jag har ingen lust att skriva om negativa grejer så jag struntar i det.  Livet är för kort för att oroa sig.


På lördag är det vårkonsert och jag ska ägna min dag åt att öva lite på sångerna som vi ska sjunga samt då kolla upp kläder till resan.

Men nu vill jag ställa mig i duschen och fräscha till mig:)

Jaa det 'är onsdag idag, my favourite day of the week:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0